tisdag 28 juni 2011

Frågan är: Ska man vara nyttig eller onyttig?

Man är nu nyduschad och mätt efter två träningspass idag. Det var riktigt roligt!
Första passet var Body Pump och jag lyckades lägga på vikt på i stort sett allt. Kändes skitbra.
Andra passet var Afropower dance. Åhh så kul!!! Riktigt roligt och nu är man nästan på studshumör!
Barnen var under tiden hos min syster där de bakade, mös och hade skoj.

Igårkväll fick jag ett sms där det påmindes om att Casper och Clara hade tandläkartid idag. Ajajaj det hade jag totalt glömt bort och var inte alls inplanerat. Så det var bara att planera om och snart beger vi oss alltså mot tandläkaren.

Ikväll kommer nog min syster och det blir till att sätta på en film och "fira" min fina träning idag med lite gurka och dip. Det var så längesen jag hade det och jag är så sugen!
Men jag funderar om jag ska ta den nyttiga dipvarianten eller den lite godare men onyttigare varianten...  Sen är det ju faktiskt gott med chips till... Äh jag får återkomma med hur det blir ikväll *fniss*.

Nu är det dags att se till att barnen inte har några matrester mellan tänderna och sen bege sig till tandläkaren. Pust...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar