söndag 26 juni 2011

Midsommarhelgen

Vi hade en mycket trevlig Midsommarafton tillsammans med Tony, Anna och Jonathan. Vi var vid Bergkvara där de har sin husvagn uppställd.


Det blev lek och upptäckande av en söt nyckelpiga

Fika mellan midsommarmaten och grillningen

Lek vid havet


Annars har jag även jobbat lördag och idag, men idag slutade jag redan vid 15:00 så vi hann även ta en liten cykeltur till Masugnen där vi fikade lite våfflor tillsammans med mormor, morfar och Emma.
Påvägen hem stannade vi till vid bryggan och tog lite fina kort.


Jag och barnen

Jag och Clara

Jag och kära syster Emma

Älskade mamma och syster

2 kommentarer:

  1. Vilken mysig midsommar ni haft :)

    SvaraRadera
  2. Ni ser ut o ha haft en underbar midsommar :)

    Jag har ett litet uppdrag i min blogg som du såå gärna får delta i om du vill :)
    http://mammatillvidar.blogg.se/2011/june/jag-hamstrar-inspiration-till-det-nya-huset.html

    SvaraRadera