måndag 6 juni 2011

Underbara soliga dagar!

I förrgår kom vi hem från Kolmården.
Vi har haft några underbara dagar på djurparken med underbart soligt väder! Jag klagar absolut inte men jag kan ju ärligt säga att det var nästan lite för varmt. Det var småjobbigt för barnen att gå i denna värmen. Men jag klagar inte... Absolut inte!
Men det var lite jobbigt för Casper som vaknade med ont i öronen första dagen. Så den dagen gick han på alvedon. Andra dagen hade det som tur var gått över. Det hade runnit lite från örat på natten så det hade ju säkert spruckit. Men allt det onda var borta och den dagen var han mycket piggare och har varit sen dess.

Bilder kommer att komma men min kamera och jag är inte riktigt överensför tillfället.

Hursomhelst så har vi igår och idag bara tagit det lugnt och njutit av solen. Och lite grillning på det såklart för att utnyttja dessa soliga dagar till fullo.


Det var fram med "blommsprinklern"...

...och "slidebanan"...

... och självklart poolen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar