söndag 19 juni 2011

Lugnt (för tillfället) och glada kuddar

Vad lugnt och skönt det är när alla i familjen gör olika saker...
Här sitter jag framför datorn. Andreas sitter framför sin nya dator och Clara spelar spel på den gamla datorn. Casper är väl den enda som gör något mer vettigt och leker iallafall i sitt rum.
Men det är lugnt och det är jag glad för.



Igår var vi hos mormor och morfar där jag och min mamma sydde nya kuddfodral, medan morfar, Andreas och barnen var och kollade på fotbollsmatch här i Åryd.

Sedan blev vi även bjudna på grillat, vilket alltid är lika gott och trevligt.


De nysydda kuddfodralen pryder nu allrummet uppe där det såg lite tråkigt ut.
Men dessa kuddar gör att rummet blir lite gladare


Trots tråkigt regnväder så är det nu springskorna som ska på... jag orkar inte... men jag ska... jag måste... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar