fredag 10 juni 2011

"Städinnedag" och kär i saker

Vilken kvavande värme det varit denna veckan. Men nu när regnet äntligen kommit så känns det så skönt!

Idag blir en innedag. Ska städa... eller ja plocka iordning iallafall. Ingen idé att städa ordentligt då det ändå blir smutsigt imorgon *fniss*
Imorgon kommer nämligen Andreas släkt då vi ska fira honom.
Så min dag idag blir nog inte mer intressant än såhär.
Så nu satte jag barnen framför tv:n uppe. Själv ska jag sätta på musik och börja med småstädningen här nere.


Måste bara visa två fina saker som jag köpte på Kolmårdens djurpark. Jag blev lite kär i dom. Har egentligen ingenstans att ha dom då jag inte har några sådana mörka bruna saker i hemmet. Eller ja elefanten passar ju in, men inte trumman. Här hemma är det ju nästan bara svart och vitt som gäller.
Men jag bara skulle ha dom iallafall.
Så nu står dom i vardagsrummet där dom inte alls passar, men får stå där sålänge tills något annat ställe finnes.
Men då det är lite turkos och grönt i trumman så ska jag nu ta in de färgerna i vardagsrummet istället. Kanske passar lite bättre in då *hihi*


Kunde bara inte motstå!

Nä, dags att sätta igång!

1 kommentar:

  1. Här har vi oxå regn... Efter att ha i flera dagar svettats ihjäl...;-)
    Fina saker!
    Kram K

    SvaraRadera