fredag 24 juli 2009

Lek, lek och lek

Inatt drömde jag om mitt beroende...
...Jag stod i affären och pratade med en kompis och kunda knappt prata för jag var så täppt i näsan. Letade i väskan... INGET NÄSSPRAY! Kände paniken inom mig. Sprang därifrån och skulle köpa, köpa, köpa. Ramlade någonstans på vägen och skrapade upp knät, reste mig upp. Jag skulle ju bara ha nytt nässpray!!!...
Sen vaknade jag... Jag var inte speciellt täppt i näsan, men jag tog lite nässpray (som alltid står på nattduksbordet) för att vara på den säkra sidan. Somnade sedan gott och drömde inget mer om nässpray.
Jobbigt att ha detta beroende minsann=)

Vid lunch idag åkte hela familjen för att äta på McDonalds. Ungarna blev självklart glada. Medan vi satt där så sa vi att istället för att åka hem och kanske inte göra så mycket så åker vi till Leos Lekland. Barnen blev överförtjusta över förslaget. Sagt och gjort. Barnen hade roligt och jag och Andreas oxå=)
Sen tog vi en runda ner till stan för att äta lite glass. Fyndade även lite på en av mina favoritaffärer -Village. Tydligen hade dom rea nu och det var ju tur för mig=)

Detta var då mina fynd. Fina fina tycker jag!



Efter stan åkte vi hem och barnen och jag var ute en stund i trädgården. Plockade lite jordgubbar, hallon och svarta vinbär, som vi självklart åt upp innan vi gick in för att äta välling och kolla på Emil i Lönnerberga.

Nu när barnen är i säng ska jag och sambon äta bakad potatis med räkröra och titta på film. Mumsigt!

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar