torsdag 23 juli 2009

Ny blogg

Trivdes inte med min förra blogg och tycker att denna sidan är mycket bättre. Så fr.o.m. nu kommer jag att skriva på denna blogg istället. Men jag kommer fortfarande länka från min "gamla" blogg.

För dom som inte sett min tidigare blogg innan så gå in på http://www.tredessa.bloggagratis.se/ och kolla.

Jag hoppas att jag kommer att kunna uppdatera lite oftare (iallafall efter semestern) och kommer förhoppningsvis skriva lite mer om mitt intresse, vilket är inredning.
Gäller bara till att hitta lite mer tid till detta och en hel del tålamod från sambon...hihi

Kommer att ta ett tag innan jag får till sidan som jag vill ha den. Finns många andra finesser på denna sidan är på den förra och att få till det rätt är inte det lättaste... Inte för mig iallafall.
Så lite experiment kommer att komma så ha tålamod helt enkelt.

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar