torsdag 30 juli 2009

Min skönfåtölj

Ikväll har jag och Andreas fortsatt att klä om min farmor och farfars gamla fåtölj. Den har legat halvfärdig i vardagsrumshörne i typ en månad, men nu var det dags att ta tag i det igen. Nu är det ju absolut inte proffsigt gjort men det ser helt okej ut, tycker jag.
Jag har alltid gillat denna från början mossgröna sträva fåtöljen, så när deras sommarställe såldes fick den följa med mig hem. Ett senare projekt blir att slipa och måla stommen svart.
Den är så otroligt skön att sitta i även om det kanske inte ser så ut.
Jag ska göra iordning så att det blir en liten mysig läshörna. Ska se om jag kan göra några fina inköp på Ikea-Kalmar, påväg hem från Öland.



Här har vi den!


Hörnan ska göras iordning till en mysig läshörna.


Kram Tess!


1 kommentar: