fredag 31 juli 2009

Penntricket

Jag har hört om detta "penntricket" för några år sen. Kommer ihåg att jag gjorde detta för säkert 5-6 år sen när man var ung, smärt och smal. Det var minsann ingen penna som fastnade utan den rullade ner så fint så.
Nu: äldre, 2 barn och många extra kilo senare fick jag för mig att testa det igen. Har fasat för det länge.
Är man en puma eller ras, bu eller bä, ung eller gammal, het eller kall???

Jag gjorde det ultimata kvinnotestet...

Började med en kulspetspenna...

*väntar på den att den ska rulla ner*

Nä, den satt kvar! Provade en tjockare penna...

*Väntar på en duns*

Va f-n den sitter kvar! Funderade på om jag ville gå vidare. Nyfikenheten tog över. Jag tog fram ett vanligt ljus.

Här avslutade jag testet. Jag ville inte fortsätta mer...


För er som inte vet vad penntricket är så kommer det här:

Penntricket Tjejer: Man lägger en blyertspenna under ena bröstet, sitter den fast när du släpper taget så har du hängbröst och är inte fullt okej.


Penntricket Killar: Man tar en blyertspenna och stoppar in i ena örat, kommer den ut på andra sidan utan att möta något motstånd så är du fullt okej.

Vågar ni prova?

Kram Tess

2 kommentarer:

  1. Inga pennor fastnar här inte ;) Fördelen med små bröst.
    Ha det fint! Kram Tanja

    SvaraRadera
  2. Och nackdelen med stora;) men jag klagar dock inte trots vad testet bevisade ;)

    SvaraRadera