onsdag 16 juni 2010

Duktiga jag och minisemester!

Idag har jag varit duktig!
Jag har tagit min första joggingtur på bra länge. Jag mötte upp min kompis Kicki och vi sprang sedan runt sjön Trummen. Vi sprang minst halva rundan innan vi saktade ner och gick en bit för att sedan fortsätta jogga. Det tycker jag var väldigt bra gjort av oss för att vara första gången. Nästa gång springer vi ännu längre för att ännu längre fram kunna springa runt hela. Och om nu inte sommaren hinner ta slut innan dess så har vi satt upp som mål att sedan klara "åttan", d.v.s. både runt Trummen och Växjösjön. Jag räknar dock att det målet kommer inte uppnås förrän ganska långt fram i tiden, om det ens uppnås...
Men duktiga var vi iallafall och mersmak fick man med en gång. Så härligt, speciellet i detta sköna vädret oxå!

Imorgon tar jag en liten minisemester och åker till Halmstad för en liten tjejweekend. Jag och Martina åker till Johanna, Kalle och Elton på lite besök torsdag-lördag. Ska bli så trevligt att umgås med mina tjejer!

Kram Tess

1 kommentar:

  1. Du vet väl att jag är hemma i växjö till och med måndag eftermiddag. Hoppas vi kan träffas!

    SvaraRadera