måndag 29 november 2010

Kortklippt...snyft...

Idag var det skönt att efter jobbet komma hem till ett städat hem. Det gjordes nämligen igår efter jag slutat jobba. Då kunde man ta det lite lugnt.
Efter jag slutat jobbet idag så hämtade jag barnen för att åka med Clara till VC. Hon skulle dit och kolla blodvärdet då hon jag inte tyckt att hon varit som hon brukar den senaste tiden. Hon är väääldigt trött och är inte alls som vanligt. Hon är sig inte alls lik helt enkelt. Detta har hon varit i minst nån månad. Svårt att säga då det nog har blivit lite mer och mer succesivt. Så nu tyckte jag det var dags att kollas upp.
Blodvärdet var bra, men de ville ta fler tester på henne så vi ska komma tillbaka någon dag för att lämna urinprov och ta några blodprover. Det får göras nästa vecka då jag inte får in det riktigt denna veckan.
Visar säkert ingenting, men det känns åndå skönt att kolla upp det.

Idag har vi iallafall tagit det lugnt i eftermiddag och jag har hunnit med att klippa Caspers hår. Jag tycker att han passar i lite längre hur och skulle gärna vilja se honom i det. Men hans hårfäste håller inte alls med och vill inte alls ligga fint. Han har en sån virvel vid ena hårfästet och det långa håret därvid bara står upp. Om det ska vara snyggt så måste man stajla det varje dag. Det funkar ju liksom inte.
Jag har skjutit upp det många gånger för jag har hoppats på att det ska lägga sig bra när det blivit tillräckligt långt... men inte...
Så nu fick jag istället ge upp mina förhoppningar om att det tillslut skulle kunna lägga sig fint och trimma av det. Snyft...


Före
Det ser lite extremt ut på bilden då det är skugga bakom oxå ser jag...hihi
Ser ju nästan för jäkligt ut...hihi

Efter
Fy va kort... Snyft...
Ser ut som han är helt kal på vänster sida, men det är han självklart inte...


Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar