fredag 12 november 2010

[Vågar jag säga det...?]

...Yes I do... Damm I´m good!!!

Idag har jag nämligen slipat det jag spacklat, målat kanterna 2 gånger och jag har nu målat en första omgång med rollern på iallafall ena väggen.
Att det säkert inte blev riktigt jämt eller att jag säkert hade för lite färg har ju inte med saken att göra. Jag skyller på att jag aldrig har målat med roller innan faktiskt. Men jag hoppas att det blir bättre och täcker ordentligt när jag gör omgång nr 2 sedan... men det tror jag faktiskt att det gör...

Barnen fick "hjälpa till" att måla. Eller de fick rättare sagt måla med sina tuschpennor på den väggen där det sen ska tapetseras. Det var ju roligt en stund iallafall.
Men detta får iallafall räcka för idag då jag nu har ont i huvudet och tänker nu lägga mig i soffan jämte barnen och kolla på Postis Per.


Clara visar upp sitt fina prinsesslott, som hon målade på väggen


Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar