söndag 7 november 2010

[Lugnt...]

Slapp att jobba igår. Skönt att gå hemma och tänka att man faktiskt får 6 timmar för det ändå. Gött!

Det var en lugn dag igår. Vi gjorde inget speciellt på förmiddagen här hemma med än att bara vara.
Medan Andreas och Casper lekte med lego så gick jag och Clara till affären och även till mormor och morfar för att låna hem Emmas kamera.
Efter lunch åkte vi däremot till mormor och morfar då Andreas skulle hjälpa till att installera nått program på deras datorn.
Andreas och Casper åkte sedan in till stan för att möta upp farfar så Casper kunde få åka lite lastbil med farfar. Clara och jag var hemma och pysslade lite under tiden.
Dagen gick snabbt.

Idag ska jag dock jobba 14-22. Så nu är det nästan dags att åka.

Denna veckan är barnen bara på dagis en dag. Det var inte dagis så jätteglada över. Denna 6 veckors perioden går dom inte på dagis mer än 1-2 dagar i veckan då jag helt enkelt inte behöver jobba mer. Men jag jobbar självklart mina helger och även några dagar når Andreas är ledig. Därför blir det så att dom inte behöver gå på dagis så mycket nu. Så ev. skulle dagis lägga till nån extra tur någon dag om det passar.

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar