torsdag 17 december 2009

Hjälpredor till att klä granen.

Nu har jag 10½ timme kvar på jobbet. Sen har jag semester! Ska bli så otroligt skönt.
Imorgon åker jag till Stockholm. Och upp åker jag minsann första klass Det ni! Jag ska bara njuta.

Snickar/verktygsbyxor fick jag faktiskt tag på. Hittade ett helt nytt par på Tradera och jag vann auktionen på 140kr. Det känns riktigt bra för jag vet att Casper kommer gilla dom.

Igår satt jag, Emma och Andreas och slog in alla paket. Det var ju en hel del men gick snabbt när vi hjälptes åt. Men för att vi skulle orka slå in alla så åt vi faktiskt en varsin pizza innan. Det var riktigt gott, då jag inte hade hunnit äta på dagen.
Nu är då paketen inslagna och t.o.m. lämnade till tomten.

Ikväll ska mormor hämta barnen för mormor ville att dom skulle hjälpa till att klä granen.
I morse när jag lämnade barnen så tyckte dom minsann att mormor kunde komma och hämta dom med en gång. Så de ser fram emot att klä deras gran.

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar