söndag 6 december 2009

Prins eller prinsessa?

Barnen sov ju hos mormor och morfar fredag-lördag och de hade haft det så bra. När jag kom och hämtade dom efter jobbet igår så var det en som sprang fram och kramade mig. Det kändes bra. Men Casper däremot... han sprang in i det lilla lekrummet, la sig på golvet och grät. Han ville absolut inte hem utan ville vara kvar hos mormor och morfar. Men när jag sen sa att vi skulle hem och öppna paketkalendern och att vi skulle äta tortilla när pappa kom hem så gick det jättebra att följa med hem. Bra att ha en liten "morot" ibland.

Snart är det dags att gå till mormor och morfar igen för att lämna barnen. Jag börjar jobba vid 15:00 och Andreas är på kursen till ca 18:00, så det behövdes barnvakt då oxå.


Casper är en prinsessa.
Denna synen tycker absolut inte Andreas om, medan jag inte bryr mig=)


Kram Tess

1 kommentar:

  1. Jag tycker att det var en mkt söt prinsessa :)
    Skönt att ni har mormor och morfar så nära när det behövs.
    Kram Tanja

    SvaraRadera