tisdag 15 december 2009

Klar med klapparna!

Det gick bra att handla klapparna igårkväll och vi hittade i stort sett det vi skulle ha. Det enda vi inte hittade var bl.a. ett par jobbarbyxor till Casper. Han ska alltid ha en massa verktyg i sina fickor och går och ska laga allting. Så varför inte köpa ett par sånna riktiga verktyg/snickarbyxor, tänkte vi. Men det är lättare sagt än gjort faktiskt. Men jag hoppas att vi hittar några.
Sen har jag nån julklapp till Andreas kvar, men det tänkte jag passa på att köpa i Stockholm. Men jag vet vad jag ska köpa så det har jag ingen stress över.
Förutom Caspers byxor så är vi nog klara till barnen och deras kusiner. Känns riktigt skönt och imorgonkväll tänkte jag ha en inslagningskväll och slå in alla paket. Annars brukar det bli att jag gör det dagen innan julafton. Skönt att vara ute i god tid för en gång skull.

Är det inte härligt att det snöar lite?
Jag är inte mycket för vintern, kölden och snön, men jag hoppas självklart att det blir en vit jul. Sen kan den förvinna tycker jag dock.

Kram Tess

ps.Längtar till kära Anna och Stockholm. ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar