onsdag 2 december 2009

Överraskad!!!

Igår när jag jobbade kom det ett sms från Andreas. "Jag har en överraskning när du kommer hem", stod det.
Nyfiken blev man ju och började tänka va det kunde vara. Kan det vara att han äntligen satt upp utebelysningen vi köpt? Har han satt ihop databordet som han skulle göra? Har han städat huset så jag slipper det i helgen?
Näää det visade sig att det var inget av det. Det var mörkt runt entrén... det nya databordet stod ouppackad i groventrén... och inne såg det precis ut som det gjorde på morgonen...
MEN... håll i hatten mina vänner! Han hade gjort något som han aldrig har gjort under de 8½ åren vi varit tillsammans. HAN HADE LAGAT MAT TILL MIG!!! Han hade minsann stekt bacon och kyckling och gjort en bacon och kycklingmacka. Den låg och väntade på mig när jag kom hem. Så vi satte oss ner framför tv:n och åt den. Den var riktigt god!
Detta var en rejäl överraskning måste jag säga. Det toppade det jag trodde minsann.
Detta var första gången på 8½ år och jag hoppas inte att det dröjer 8½ år tills näst gång.

2 kommentarer:

  1. Ha ha...kom på mig själv...vad söt du har varit i 8 och ett halv år!

    SvaraRadera