torsdag 22 juli 2010

Äventyrslandet

Igår hade jag, barnen och min kompis Anna en riktigt rolig och bra dag på Äventyrslandet i Halmstad.
De 5 timmar vi var där gick snnabbt, men vi hann verkligen med allt. Barnen var så glada och snälla hela tiden trots att det var varmt. Dom hoppade, skuttade och deras ansikten lyste av total glädje under hela vistelsen. Dom fick sådana glädjetjut så att de knappt kunde prata emellanåt. Det är ju helt underbart att se hur roligt dom har.
Sammanfattar det hela med lite bilder från dagen.


Roligt att köra bil

 
Nersläppet var roligt

Tyckte Clara oxå

Såhär ser håret ut när man åker Pariserhjulet
Clara med sitt Hello Kitty mjukis som Casper vann åt henne.
Casper ville bara ha de små Mcqueen mjukisbilara som var minsta priset. Så han fick Claras, min och Annas sådana istället.

 Casper i Indianlandet

 Barnen lyssnar på sagor i sagolandet

 Clara i tomtens knä

 Casper i tomtens knä
Såhär ser han alltid ut när man ber honom att le

 Casper kollar om det är någon hemma på piratskeppet

 Dinosaurielandet

 Clara gräver fram dinosaurieskelett

 Väntar på att ponnyn ska komma

 Clara rider ponny

 Vi hann såklart med att bada och svalka oss i poolen innan vi åkte ännu fler karuseller.

 
På kvällen var jag helt slut, jag var totalt uttömd på energi. Vi åt lite kvällsmat och satte oss i soffan med Andreas, berättade om dagen och kollade på bilderna. När barnen lagt sig så satte jag mig och bara kollade på tv i 2 timmar innan jag kröp ner i sängen och slocknade med en gång.

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar