onsdag 14 juli 2010

Nog med egentid!

De senste dagarna har inte hänt så mycket. Barnen har varit iväg med mormor och morfar och Andreas jobbar ju hela dagarna.
Men det jag iallafall har gjort är:

* Städat barnens rum (något som inte händer så ofta)
* Städat vårat sovrum
* Dammsugat på övervåningen (något som inte heller händer så ofta då barnens grejjer är överallt)
* Städat båda toaletterna och rensat bort en massa gamla saker.
* Träffat Martina. Ätit gott och tittat på film
* Ändrat lite i vardagsrummet (bara flyttat nån fåtölj och pall)
* Tagit lång sovmorgon i två dagar. Har vägrat stiga upp innan 10:00.
* Spelat bara MIN musik på hög volym
* Tittat på Tv. (T.o.m. på "våra bästa år" som aldrig hinns med i vanliga fall. Oprah har jag oxå hunnit kolla på faktiskt).
* Slappat, läst tidningar och njutit av lite tystnad

Jag kan inte säga annat än att det varit skönt. Men samtidigt lite tyst och långtråkigt...
Nu har jag fått så mycket egentid så nu får det var nog!
Nu får mina älskade barn mer än gärna komma hem!

Jag väntar nu på telefonsamtalet som säger att jag kan åka och hämta dom. Vilket enligt beräkningarna kommer om ca: 1 timme.
Får se vad jag jag för att fördriva den tiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar