måndag 12 juli 2010

Saknad

Det är nu med tårar jag sitter själv här hemma.
Jag har precis lämnat av barnen med mormor och morfar, som dom nu har åkt iväg med. Dom ska spendera ett par dagar tillsammans i mormor och morfars husvagn. Dom ska vara i närheten av Västervik och imorgon ska dom åka till Vimmerby för att då besöka "Astrid Lindgrens Värld". Barnen har sett fram emot detta och dom var så glada nu på morgonen. Men dom vaknade ju så tidigt p.g.a. åskan så tiden gick sakta för dom på morgonen. Så när vi väl skulle åka vid 10-tiden så gick det snabbt ut till bilen kan man lugnt säga.
Dom kommer inte komma hem förrän på onsdag eftermiddag, men tiden kommer nog gå snabbt ändå.

Så nu sitter jag här själv i tystnaden och vet inte riktigt vad jag ska göra. Inget vidare väder till att vara ute och sola och bara päsa. Men jag hittar nog snart nått att göra. Kan ju inte gå här hemma och vara sysslolös precis...hihi
Nu ska jag sätta på lite musik så det inte blir så tyst iallafall.

Saknar mina älsklingar redan!



Glada och förväntansfulla

Redo att åka



Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar