onsdag 28 juli 2010

Nöjda barn

I lördags var vi ju påväg till regniga Karlskrona. Det blev självklart inget "Barnens gård" då regnet öste ner. Men istället åkte vi till "Barnens lekland" i Karlskrona. Där lekte Clara, Casper och Jonathan i ett par timmar och hade jättekul.  Sen åkte vi till Tony, och Annas husvagn där vi stannade tills kvällen.

Igår var jag, barnen, mormor och Emma på Tingsryds marknad. Barnen tyckte det var roligt och dom gick hela tiden utan gnäll. Det var ju varmt och man gick ju en bra bit fram och tillbaka. Så jag var riktigt imponerad av dom.

Som jag skrivit innan så går dagarna alldeles för fort. Jag hinner inte med riktigt. Över halva semestern har gått och jag har bara 2½ vecka kvar. Sen kommer jag i och för sig vara ledig i ytterliggare 3 veckor, men det kallar jag inte semester då jag kommer att tillbringa den första veckan i sängen med smärtor. Men det är en annan historia som jag kommer att skriva om i ett eget inlägg snart, för er som inte vet.


Clara hittade denna fina klänningen på marknaden och Casper hittade denna fina tröjan.
Även lite klistermärken och fina ballonger inköptes
Båda är jättenöjda! (likaså jag, men jag önskar att det funnits en sån klänning till mig oxå...snyft)


Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar