torsdag 1 juli 2010

Inga fynd

Inga direkt spännande dagar.
Igår jobbade jag förmiddagen och uträttade sedan några ärenden. Jag körde bl.a. förbi Erikshjälpen där en massa folk trängdes och köade. Har inte varit i denna nya lokalen så jag tänkte "ok jag kan väl ta en runda in och se vad allt ståhej är för". När dom öppnade så var det flera som sprang in för att komma in först och för att förhooppningsvis hitta ett litet fynd. Folket visst vart dom skulle gå först o.s.v. Jag gick lugnt och stilla in när det lugnat ner sig. Jag tittade runt lite, men hittade inget som jag la märket till direkt så det tog väl max 5 minuter sen var jag ute igen. Visst hade dom massa fina fynd och hade jag varit ute efter något speciellt så hade jag kanske hittat det. Men visst kommer jag att gå dit nån mer gång när man har vägarna förbi. Man kan ju faktiskt hitta det där lilla fina fyndet som man inte vet att man behöver eller vill ha förrän man ser det.

Mötte sen upp en gammal jobbarkompis Christin och hennes 5-månaders son Alexander. Vi körde sedan och hämtade mina barn på dagis och sedan åkte vi hem till mig för en liten pratstund och lite fika. Casper och Clara var ute och lekte och badade lite i poolen medan vi satt på altanen och pratade. Det var ett mycket trevligt besök.
Efter de åkt hem var barnen trötta så det blev lite bollibompa och kvällsmat och sedan läggdags.

Idag är sista dagen på dagis för barnen. Sen är det sommarlov i hela 7 veckor för dom. Jag jobbar nästa vecka oxå, men dagis har stängt v.27-31. Mormor kommer att passa barnen de två dagar jag jobbar nästa vecka.
Efter idag så jobbar jag bara fyra dagar till sen är det bara ledighet som gäller!!! Yippie!...hihi

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar