lördag 24 juli 2010

Går fort

Fasen va tiden går snabbt! Jag har nu haft semester i 2½ vecka. Jag som var rädd att jag inte skulle ha något att göra när jag och barnen varit hemma själva på dagarna. Det har blivit tvärtom. Vi har varit iväg varenda dag och gjort något. Men igår var första dagen på hela semestern som jag och barnen var alldeles själva hela dagen. Det var faktiskt skönt. Var ute och lekte, stutsade och jag kunde även sätta mig på altandäcket och läsa lite tidning medan barnen lekte.

Nu är vi på väg till ett regnigt Karlskrona där vi tänkt att spendera dagen på "Barnens gård" tillsammans med Tony, Anna och Jonathan. Tyvärr regnar det som sagt, men vi får se hur vi gör när vi kommer fram. Annars hittar vi på något annat och åker till Tony och Annas husvagn då dom har den uppställd i närheten.
Det blir iallafall en trevlig dag oavsett.

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar