torsdag 8 juli 2010

Semesterförslag sökes

Semestern är här! Första semesterdagen är här och jag är helt slut. Inte för att vi gjort något jobbigt utan för att jag är så otroligt trött. Trött av att försöka planera och hitta på saker så att barnen har roligt.
Jag är 3½ veckor själv med barnen innan Andreas har semester och jag försöker komma på bra saker som man kan hitta på med barnen. Mina kompisar jobbar och någon har redan haft sin semester.
Jag behöver förslag för att få dagarna att gå snabbare. Någonstans man kan åka själv med barnen...
Någon som vill träffas, leka lite och fika kanske???
De planer jag har är få. Det är lite besök på bad och lekplatser. Men jag vet ju att barnen tycker det är roligt att leka här hemma oxå och små utflykter blir dom glada för.
Måndag-onsdag ska dock barnen iväg med mormor och morfar. De ska till Västervik och vara i deras husvagn. Barnen ser väldigt mycket fram emot det. Jag och Andreas får absolut INTE följa med säger barnen. Det ska bara vara med mormor och morfar.
Andreas jobbar då så jag får vara hemma alldeles själv. What to do, what to do?
Vi får väl ta det lite som det kommer och hoppas på att några förslag kommer in.

Resten av denna dagen kommer iallafall gå lite i städets tecken. Lite städning och tvättning och så har man det gjort för några dagar och man kan njuta lite mer då. 

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar