lördag 10 juli 2010

Mobilbilder

Städningen i torsdags... Självklart blev det inte gjort.
På eftermiddagen åkte vi istället in till stan tillsammans med mormor och Emma. Vi åkte runt till några affärer och handlade lite.
Igår vid lunch kom Emma och höll oss sällskap. Sedan kom morfar med lite jordgubbar, som han köpt i stan.
Vi bestämde oss för att åka ner till sjön och svalka oss lite. Sagt och gjort. Morfar mötte upp oss. Det var skönt att doppa sig och barnen tyckte det var skojigt. Det var mitt första dopp för i år faktiskt.
Sen på kvällen kom Emma och Emil och vi grillade. När barnen lagt sig så spelade vi även lite kubb, tills vi höll på att bli uppätna av alla knott.

Idag gjorde jag nått som jag aldrig gjort. Och det var att tömma min mobil på bilder.
Inte så ofta jag kollar på bilderna i mobilen så det var lite roligt att se.
Här kommer några gamla och även nya bilder.


Barnen åker rutschkana 
2 år sedan

Casper med tiara på sig
1½ år sedan

Casper somnat i Claras knä. Så sött!
1½ år sedan

Barnen vid lekplatsen
Drygt 1 år sedan

Barnen när vi besökte mormor och morfar i deras husvagn på Öland
1 år sedan

Barnen när vi besökte Andreas farmor och N-A på Öland
1 år sedan

Mormor och Clara när vi går ut till en ö här i Åryd
9 månader sedan

Barnen matar en kanin på 4H gården
3 månader sedan

Barnen badar med morfar och Emma i Årydsjön
1 dag sedan

Barnen och morfar busar i vattnet
1 dag sedan



Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar