söndag 31 oktober 2010

[Jag har gjort det igen...]

... jag har ändrat om i vardagsrummet igen...

Jag och min mamma har idag varit på Ikea då jag ville köpa en schäslong. Vi har ju "bara" en 3-sits soffa och ibland känns det som att det är trångt med plats bl.a. när man har gäster. Så en schäslong skulle passa bra.
Ringde till mamma strax innan lunchtid och nån timme senare bar det iväg till ett fullpackat Ikea. Mycket folk var det, men det gick ändå snabbt.
Jag fick hem schäslongen och lite ljus och servetter.

Har nu efter barnen lagt sig ändrat om i vardagsrummet och det blev riktigt bra! Super nöjd! Bilder kommer att komma om ett par dagar när jag har lite mer tid.
Nu ska nämligen jag och Andreas sätta oss och käka lite gurka och dip.

Imorgon är det dags för ett 15 timmars jobbpass, som jag faktiskt ser fram emot för en gång skull...hihi

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar