tisdag 26 oktober 2010

[Tiden går för fort!]

Min tanke var att jag idag på min delade tur först skulle fortsätta fixa lite här hemma efter igår. Igår var vi nämligen lite duktiga. Jag blev klar med förrådet och har lyckats rensa ut myyyycket barnkläder. Lite svårt tycker jag dock... Sen tog Andreas tag i toaletterna och riktigt storstädade dom. Det tog heeela dagen och duscharna, toastolarna, golven, handfaten och hyllorna är nu skinande rena. Själv hatar jag att städa toaletter och då Andreas är en väldigt perfektionist när han väl kommer igång med något så överlåter jag det mer än gärna till honom.
Men iallafall så blev inte mina lediga timmar som jag tänkt mig.
När jag kom hem från sjukgymnasten, så satte jag igång en brasa då termometern visade 17,1 grader i köket. Sen började jag laga lite mat så barnen och Andreas har till kvällsmat. Sen satte jag mig framför tv:n där jag blev sittande och tittade på "dumburken". Tills jag satte mig vid datorn... Nu har mina få lediga timmar snart gått och det är snart dags för jobb igen.
Pust, stånk och stön...

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar