söndag 12 december 2010

3:e advent och städning pågår


Idag är det 3:e advent och här hemma händer det inte mycket roligt. Idag är det nämligen städning som gäller. Jag och barnen har städat deras rum och med deras tillåtelse rensat undan lite saker. Ska bara se om jag kan ändra om lite i deras rum oxå. Försöker förbereda lite inför julen då Clara behöver lite plats till sin stora julklapp.
Casper är idag pigg, men det kan ju oxå bero på att han faktiskt tog en lång sovmorgon och sov till tio. Clara däremot vaknade vid sju, men hon var riktigt duktig och lekte lugnt på sitt rum och tittade sen på tv. Så jag och Andreas kunde oxå ligga kvar och dra oss.
Jag är oxå pigg nu, vilket jag var igår oxå. Igår var det lite julbak med mormor och Emma och jag och Clara hjälpte till. Casper och Andreas var hemma och mös lite.

Nu är det en sen middag som gäller.

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar