onsdag 22 december 2010

Julefriden är snart här

De dagar som gått har jag inte hunnit med att blogga nått då jag har jobbat och sen haft roligare saker för oss.
I måndags var vi på Leo´s lekland så barnen fick leka av sig lite. Blir ju inte så mycket utelek nu när det är så kallt precis. På eftermiddagen/kvällen åkte vi över till mormor, morfar och Emma och barnen hjälpte till att klä deras gran.
Vi skulle oxå klätt våran gran, men vi upptäckte att våran julgransfot var sprucken. Så igår blev det till att köpa en ny. Så idag ska det bli av iallafall.

Igår hade jag delad tur och passade först på att besök lilla farmor och sedan för att handla de sista julklapparna. Jag handlade de flesta (+ massa andra fina och bra saker såklart) i fredags när jag var på Gekås i Ullared, men det var någon liten kvar. Är så skönt att ha det gjort. Annars brukar det alltid vara något man glömt och kommer på i sista minuten. Andreas ska väl ut och fara ikväll efter jobbet för att köpa sina julklappar.

Själv är jag ledig idag och det blir lite snabb julstädning så man kan sitta och njuta av julefriden sen. 

Kameran med bilder från dagarna är i Andreas jackficka... på jobbet. Men jag hittade en bild på min mobil som jag tog när vi köpte julgranen i lördags. Så ursäkta den dåliga kvaliten.

Casper är glad över alla fina julgranar

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar