onsdag 8 december 2010

Inget spännande

Lördag: Julbord i Åhus med Andreas jobb. Sov över på Strandhotellet. Mysigt.

Söndag: Kom hem och hämtade barnen från mormor och morfar. Tog det lugnt.

Måndag: Jag jobbade morgon och kväll. Andreas ledig och jag var hemma på mina lediga timmar. De spenderades på v.c. för att ta Claras prover. Sedan åkte vi snowracer och stjärtlapp innan jag fick åka och jobba igen.

Tisdag: Ledig och jag och barnen tog det lugnt på dagen. På kvällen var det julfest med mina jobbarkompisar, som alltid är lika trevliga att umgås med!

Idag: Har nästan precis kommit hem från jobbet. Barnen är trötta och tittar lite på tv...

Så nått mer spännande än så har det inte hänt dessa dagarna...hihi


Så naturligt skratt!
Detta korten tycker jag blev superbra på Clara
Det är taget i måndags när vi åkte stjärtlapp

Och detta blev bra på Casper oxå.

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar