onsdag 15 december 2010

Uppackning pågår

Precis som rubriken lyder så håller jag och barnen på att packa upp alla julsaker som ska upp. Det är lika bra att ta fram alla tomtar, ljus och fina saker nu så man får lite extra julkänsla här hemma. Det är alltid lika mysigt att göra detta med barnen varje år. De bestämmer var sakerna ska vara och där är det bestämda åsikter minsann. På eftermiddagen och kvällen får jag alltid gå och småändra det i smyg så jag får det ungefär där jag vill ha det...hihi. Det brukar funka. Men nu har dom ju i och för sig lite mer koll så det kanske inte funkar lika bra iår.

Ser ni att jag t.o.m. har satt upp julgardiner i vardagsrummet. Kryss i taket!

Lika bra att gå och hjälpa barnen nu så det inte blir alltför tokigt...

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar