måndag 13 december 2010

Besök med blåskor

 Idag har jag varit hos tandläkaren, vilket gick bra trots min nervositet. Men nu behöver jag inte gå dit på nio månader, sa dom. Det tackar jag för.

De otroligt fina blåa skydden

Jag har nu delad tur och jag räknade faktiskt ut att jag inte varit hemma på en delad tur på 1½ månad. Den 26:e oktober för att vara mer exakt. Så det ska bli lite skönt att sätta sig framför tv:n snart. Utan några barn som springer omkring och att jag sen får titta på ett tv-program av mitt val... wow! Det funkar inte när barnen är hemma annars...hihi
Jag ser fram emot en delad tur imorgon oxå. Då har jag faktiskt tänkt att ändra om lite i barnens rum. Orkar inte ta tag i det nu. Tror jag...

Kram Tess

2 kommentarer:

  1. sv: va kul att du lämnar ett spår :) Ja, det är väl det man får göra. Tur att ingen annan ser dom bara :) hihi.

    SvaraRadera
  2. Såklart att du ska sitta ner och njuta av lugnet. Det kommer inte så många såna tillfällen för en småbarnsmamma :)

    SvaraRadera