torsdag 16 december 2010

Jag ser det...

...snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt Hurra!...
... NEJ! Jag tycker inte det är det minsta roligt att det snöar nu. Jag är så trött på snön och tycker det räcker nu. Och att Andreas är iväg och jag får skotta själv här hemma gör ju inte det hela bättre. Absolut inte roligt för min rygg kan jag ju säga.

Idag har jag och barnen tagit det lugnt. Egentligen hade jag velat vara inne hela dagen, men vi tog iallafall en runda till biblioteket för att låna lite böcker över jul. Det var det enda roliga som hänt idag.
Min syster Emma är här och håller oss lite sällskap nu. Alltid lika trevligt.

Efter jag har lagt barnen ikväll så kommer barnens farmor och faster för att passa barnen. Dom ska sova här då jag ska iväg till Gekås i Ullared tidigt imorgon. Så jag kommer därför sova hos mina föräldrar för att inte störa dom imorgon.
Så imorgon blir en lång dag och jag hoppas inte det är alltför mycket folk. Det är tur att man inte ska ha så mycket mer än lite julklappar till barnens kusiner och lite annat smått. Men man lär väl hitta mer än vad man tänkt sig som vanligt.

Kram   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar