onsdag 15 december 2010

Gräsänkan och resultatet

Ja, jag är gräsänka t.o.m. fredag. Andreas ska nämligen vara i Tyskland och fixa lite affärer när det gäller sitt egna företag. Han åkte till sitt vanliga jobb i morse och så direkt därifrån till Tyskland för att jobba med sitt eget.
Och jag tycker verkligen inte om det! Jag vill självklart att han ska åka då det gäller hans egna företag, men jag tänker i de själviska banorna just nu. Tänker bara på att jag måste sova själv! Jo, barnen är ju hemma, men det är inte samma sak direkt. De lugnar mig och skyddar mig nog inte lika bra om det skulle höras nått ljud från nedervåningen och några inbrottstjuvar är i farten...
Så jag kommer nog ha väldigt svårt att sova ikväll och alla möjliga senarior kommer att gå igenom huvudet. Snyft! Kommer nog vara uppe länge så jag blir alldeles utmattad och somnar direkt i sängen.

Kvällen blir lugn och efter barnen lagt sig får jag väl sitta med gurka, dip, gamla chips och ostbågar framför tv:n och titta på "Bonde söker fru"... alldeles själv...
Ja, jag tycker synd om mig själv just nu! Vill bara ha sällskap!


Barnen doppar marshmallowsen i den goa chokladen

Resultatet!
Super enkelt och gott


Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar