söndag 15 maj 2011

Jobb och fixar helg -Casper rum

Helgen har gått så fort, så fort.
Hela förmiddagen och halvla eftermiddagen igår fixade vi iordning Caspers rum, som nu äntligen fått sitt riktiga skrivbord. Vi passade på att ändra om lite såklart och resultatet syns nedan.
Vi förlängde även barnens sängar. De har blivit så stora nu så växarsängen var tvungen att dras ut. Nu ser  dock sängen gigantiskt ut. Tar ett tag innan man vänjer sig antar jag
Sedan jobbade jag kvällen 15-22.

Casper vid sin nya skrivbordsdel

Äntligen har han mer plas för sitt legobyggande

Bild 1: Leksaksdelen
Bild 2: Sängdelen med det nya nattduksbordet oxå. Ska dit en ny sänglampa oxå, men jag ska bara hitta den först. Söker efter en grön minsann.


Idag började dagen med jobb 8-15 och direkt när jag kom hem satte vi igång med Claras rum. Även hon har fått en ny möbel. Möblerade självklart om där oxå. Resultatet av hennes rum får ni snällt vänta med att se imorgon.

Efter barnen somnat så gav jag mig ut på en joggingtur och jag kan stolt säga att det gick ännu bättre denna gången. Nästa gång ska jag nog klocka för attse hur lång tid rundan tar.
Nu är jag helt slut och sängen lockar väldigt mycket. Ska bara förinställa inlägget om Claras rum till imorgon då jag jobbar hela dagen. 
Nääääää, nu kom jag på att jag lovade Andreas att klippa hans hår oxå. Puh va jobbigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar