söndag 8 maj 2011

Jag är tillbaks!

Ja, jag är här igen!
Har fått flera mail från oroliga läsare som undrar vart jag tagit vägen med bloggandet och om det har hänt något. Blir alldeles varm i hjärtat när jag läser mailen från flera oroliga läsare. Tack så oroligt mycket för alla tankar!

Men ni behöver inte vara oroliga längre! Inget har hänt varken mig eller någon mig nära, som tur är.
Jag har bara omedvetet lagt bloggandet åt sidan då jag haft så mycket att göra de senaste veckorna. Jag har inte ens tänkt på varken mitt bloggande eller på att läsa andras bloggar (har bara läst mina absoluta favoritbloggar, tyvärr utan att kommentera t.o.m.).
Jag har haft fullt upp tagit på mig mer saker än jag borde. Almanackan har varit så fullproppad av jobb (8 dagar av 10), träning (ja faktiskt!) träffar med vänner, hörseltest, barnaktiviterer m.m. att jag knappt ängnat en tanke åt bloggandet. Har inte funnits någon tid helt enkelt och jag måste erkänna att det varit riktigt skönt att jag kunnat lägga detta åt sidan och bara koncentrera mig på vardagen.
Men nu känner jag mig utvilad och jag hoppas bara att jag är tillräckligt utvilad för de 6 jobbdagarna som väntar mig denna veckan. Är ju iallafall ledig imorgon oxå, som tur är.

Så nu vet ni att allt är bra med mig och mina kära! Och...
...I´M BACK!

1 kommentar:

  1. Åhh va bra att du är tillbaka! Har varit inne här och sett att det gapat tomt med dina inlägg... Skönt att du är tillbaka nu!!
    Kram K

    SvaraRadera