fredag 20 maj 2011

Knäckt och fixardag

Ja, du var man knäckt. Tillrätta knäckt i rygg och nacke alltså.
Fasen var det knackade överallt. Nu känns det som man är helt sne, men det är ju nu det ligger som det ska. Så nu gäller det att tänka på hur man rör sig och hur man böjer sig så det inte kommer tillbaka lika snabbt. Göra alla övningar slaviskt (vet att jag varit lite slarvig med mina övningar hemma).

Allt på gårdagens lista hann jag såklart inte med men några punkter får göras idag. Men en stor bedrift var att jag och syrran hann med alla maskrosor. Det tog över 2½ timme, men hade jag gjort det själv så hade det nog tagit mer än det dubbla. Det var fullt ös på oss där ute på maskrosängen. Trött och ont hade jag efter det så joggingrundan hoppade jag över.


Denna goingen hade vi till hjälp.
Syrran använde denna och jag låg på knä med den hederliga gamla maskrosvertyget.

Idag är vi lediga allihop eller ja, Andreas hade tydligen bokat in ett jobbmöte som han nu är iväg på, men det blir en lugn fixar dag idag. Fasen va småsaker det är som behövs fixas med hela tiden. Får ju så dåligt samvete när man inte ägnar så mycket tid åt barnen ibland. De leker ju så bra och då tänker man att man passar på att fixa.
Får ta en fixar dag idag och ta en runda till lekparken imorgon kanske.

Hoppas ni har en underbar solig fredag!

1 kommentar: