tisdag 20 oktober 2009

Besvikelse!

Dagens projekt påbörjades, pågick och avklarades med klart godkänt. Garderoberna blev klara och det blev riktigt bra. Det får t.o.m. plats med mycket mer kläder... hihi
Detta var färdigt innan lunch så vi hade hela eftermiddagen på oss till annat. Så efter korvstroganoff med ris (en av barnens favoriter) plockade vi lite i barnens rum, lekte, läste och bakade kladdkaka. Efter barnens bad somnade dom snabbt och det var behövligt. Imorgon ska det nämligen dags för dagis igen och det blir alltså en tidig och även en lång dag. Sen har dom ju inte varit där på 1 vecka nu heller.
Kladdkakan glömde jag för övrigt bort. Istället för de 20min som den ska stå inne så fick den stå inne i nästan 50min. Så den blev helt enkelt inte kladdig... Jag som var så sugen! Besviken blev jag... Fattar inte hur jag kunde glömma bort den. Vad ska jag nu dämpa mitt sötsug med? Vi har ju inget sånt hemma. Ingen glass, inget godis, inga chips, småsnacks... Ingenting... Har inga fler ägg heller så jag kan ju inte baka en ny precis.
Ha!!! Nu när jag skrev kom jag precis på vad jag ska ha! Gurka och dip kan jag ju äta! Åhh, det och Desperate Housewifes. Kvällen är räddad! hihi


Jag tog ett kort på barnen när dom slickar av smeten från visparna.
Och såhär blir varenda bild nu...
Tycker ni det är dags att skaffa en ny kamera kanske?
Kram Tess

1 kommentar:

  1. Jag röstar på en nya kamera ;)
    Vad gott med kladdkaka, det var länge sen...
    Kram

    SvaraRadera