torsdag 22 oktober 2009

Spruta eller inte?

Nu har det varit så mycket snack om influensasprutan. Jag har velat fram och tillbaka länge nu, men har bestämt mig för att ta den iallafall. Jag är egentligen mot vaccin men i och med att Casper har sin astma och man jobbar med människor så känns det ändå okej att ta den. Men sen gillar jag ju inte biverkningarna som många fått. D.v.s. en liten mild släng av influensa. Det ser jag dock inte fram emot.
Vi ska nämligen vaccinera oss genom jobbet den 9/11. Tur att man är ledig dagen efter, om man tänker på biverkningarna. Men sen har vi personalfest på kvällen samma dag som vi tar sprutan... Får väl se hur många som får feber, ont och får åka hem på kvällen.

Lovade ju att ta ett kort på mig med den nya frisyren idag. Tro mig, jag tog en massa kort. Inget blev bra. Ser trött ut och detta vädret gör att mitt hårs värsta sidor kommer fram. Så ni får vänta till jag är uppklädd och iordninggjord. Och det blir jag inte förrens på lördag när vi ska iväg.

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar