söndag 25 oktober 2009

Kalas, Bullar och Bång

Denna helgen har vi varit igång minsann. Igår var vi på kalas i Bräkne Hoby för att fira min brors fru och hennes bror. Det var riktigt trevligt.
Casper hade sovit i bilen påväg dit, men Clara hade inte sovit så hon var lite tjurig framåt kvällen. Men det var hanterbart även om det var lite småjobbigt.

Vid lunch idag åkte vi in till stan för att först äta på McDonalds och sen tog vi faktiskt ett biobesök oxå. Det blev "Spöket Laban -Bullar och Bång". Barnen tyckte den var jättebra och skrattade många gånger. Denna var lagom lång oxå, bara 44 min. Bion vi var på sist var nästan dubbelt så lång och då var dom lite rastlösa. Denna gång gick det super.

Nu ska det ätas middag så det bjuds mest på bilder från helgen.

Jag och barnen innan kalaset


Barnen och mormor kastar boll på kalaset

Casper tar självklart emot

Dags för bion

Clara äter godis i väntan på att bion ska börja...

...Casper likaså

Hittar inga bra bilder på mig i nya frisyren. Tror jag tog minst 50 bilder och detta var väl ett som inte blev okej, men ändå ett av de bättre tyvärr=)

Kram Tess

1 kommentar: