onsdag 21 oktober 2009

Ny familjemedlem!

Hade delad tur i dag och jobbade mellan 7-11:30 och sen 14:30-22:00. Där emellan passade jag på att uträtta lite ärenden för jag tyckte inte det var nån idé att åka hem. Först åkte jag till brorsans jobb för att byta lampor på bilen. Sen åkte jag faktiskt och köpte mig en ny kamera. Jag har länge velat ha en systemkamera, men jag har insett att jag inte kan spara ihop så mycket pengar för att lägga på en kamera. Men jag hittade en kamera som jag tror blir bra iallafall. Den nya familjemedlemmen är: DEN HÄR <---klicka på länken för att se den. Jag tog den i blått precis som bilden visade. Hade gärna tagit den i lila, men den fanns inte där jag köpte den.

Fick även ett ryck och kom på att jag kanske skulle passa på och klippa mig. Sagt och gjort. Jag åkte ner till stan och gick in på en drop in och det var en jättegullig tjej som fick äran att klippa mitt tjocka, slitna, tråkiga, 3 färgade hår. Hon var duktig. Jag tog en chansning och klippte hel lugg denna gång. Det tar väl ett litet tag innan man vänjer sig, men jag blev nöjd.
Hann med ett besök på Gina Tricot och där ville helt plötsligt 2 tröjor och en mössa följa med hem. Jag protesterade inte och dom fick följa med mig hem. Jag menar, hur ska man säga nej till sånna snyggingar.

Nu är klockan alldeles för mycket (ska jobba imorgon), annars hade jag tagit ett kort på mig med den nya frisyren och iklädd en av de nya tröjorna med nya familjemedlemmen. Det får jag ta imorgon efter jobbet kanske.

Kram Tess

1 kommentar: