måndag 19 oktober 2009

Mys

Satt nu ikväll och mös med tända ljus medans det kollades på Tv. Myspysigt var det. Tog kort på det, men det blev inte det minsta bra bilder varken utan eller med blixt. Det ena blir supermörkt och det andra kan man tro är taget i dagsljus eller nått. Orkade inte redigera kortet så jag visar båda två.
Men man ser lite på korten hur det ser ut i det nu "höstiga" mysvardagsrummet iallafall.

Tända ljus (utan blixt)

Såhär blev det med blixt

Idag har jag varit ledig och jag och barnen har bl.a. börjat göra iordning deras garderober. Det har satts in nya backar då kläderna blir mer och mer och det behösv alltså bättre förvaring. Caspers blev någorlunda färdig, bara lite kläder som ska läggas in.
Mormor följde på eftermiddagen in till stan där vi köpte 2 nya backar, som imorgon ska in i Claras garderob. Så det blir morgondagens projekt, då jag är ledig även då.
Kram Tess

2 kommentarer:

  1. Ja, garderoberna är något jag också skulle vilja ta tag i. Fast det är himla lätt att bara stänga dörren till eländet och låtsas som det regnar. Kram Tanja

    SvaraRadera