fredag 3 september 2010

Cykla varje dag

I morse vid 8:50 gick jag ut till bilden då jag skulle lämna dom på dagis vid 9:00...
Men när Casper öppnade sin bildörr så utbrast han
-Men var är bilstolarna???
Vi hade alltså glömt att sätta tillbaka bilbarnstolarna från Andreas bil. Vi var nämlign inne i stan igår och köpte en värmepump och körde då med Andreas bil.
Så det blev på med cykelhjälmarna och cyklade (barnen cyklade och jag gick) bort till dagis istället. Barnen tyckte det var bra och vill göra det varje dag. Men tyvärr hinner vi ju inte det på morgonen när jag nästa vecka börjar jobba och börjar vid 7:00.
Sen var jag lite lat. Jag orkade inte gå hem igen så jag gick bort till mamma och pappa och lånade deras bil istället. Snacka om lathet när man inte orkar gå en kvart i det fina vädret. Men men, det blir ju en promenad hem sen när jag hämtar barnen.

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar