tisdag 21 september 2010

[Ett av få kort]

Äntligen har barnen somnat. Ja, jag måste få säga att det är riktigt skönt! Dom har varit lite tjuriga idag. Speciellt Casper som har varit väldigt trött hela dagen. Han somnade kanske 10 minuter på eftermiddagen, men det hjälpte inte alls.
Han brukar piggna till när man får besök, vilket han gjorde...lite iallafall. Besök fick vi alltså och det var av Tony, Anna och Jonathan. Vi fikade och barnen lekte och hade roligt.
Sedan var det dags för Bamsegympan, vilket alltid är lika uppskattat, trots att det var småtjurigt för Caspers del. Han var ju så trött stackarn. Så efter blev det bara lite kvällsmat och direkt i säng. Behöver jag säga att dom somnade på 2 minuter...

Jag kommer idag bjuda på ett kort av mig själv. I helfigur dessutom! Det ni! Då jag är lite anti på kort på mig själv och speciellt i helfigur, så finns det få bilder på mig och speciellt kort som jag själv tycker är bra på mig.
Men igår tog Andreas ett kort som jag faktiskt tycker blev helt okej (trots att jag står som en robot och är stel som en pinne) Men det bjuder jag på.


Presenterar: Therese ("the robot")


Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar