tisdag 26 april 2011

Kampanj för Buzzador

För ett par dagar sedan fick jag ett paket på posten. Det var från Buzzador där jag kommit med i en kampanj och ska nu buzza för Pepsodent White Now.

Jag ska pröva denna tandkräm och hoppas att den hjälper mina tänder att bli lite vitare. Utvärdering får komma sedan.
Jag fick även 15 småtuber som jag ska dela ut till släkt och vänner så de får prova och hjälpa mig att göra min utvärdering till Buzzador.


Jag blev själv Buzzador för ett par månader sedan och har redan varit med i roliga kampanjer.
Jag rekomenderar det till er som gillar att prova på och få saker gratis. Alla kan bli det!

Nu behöver Buzzador hjälp. Just nu söker dom föräldrar till småbarn födda 1 januari 2010 eller senare.
Småbarnsföräldrar är en mycket eftertraktad målgrupp. De har många nya kommande kampanjer som de vill att ni ska testa.

Är det dig dom söker? Gå då in på denna länken <---- (mitt användarnamn är Tredessa) och registrera dig till att bli en Buzzador.
Du kommer inte ångra dig!

1 kommentar:

  1. Hej vilken fin blogg du har! Jag såg att du bor i Åryd... jag bor i Hovmantorp, inte så långt bort. Jag har också testat en del kampanjer från Buzzdazor, är som ett barn på julafton när man får hem de där paketen!

    SvaraRadera