fredag 14 augusti 2009

Underkänd!

Igår tillbringade jag lite tid på sjukhuset och satt en bit från ett väntrum. Tänkte på va tyst det är i väntrummen. Folk sitter antingen med huvudet i en tidning och tittar inte upp en sekund eller så tittar dom på tv. Och på tv:n rullade dagens tv tablå säkert 25 gånger, men ändå slet dom inte ögonen från tv:n så dom måste ju kunnat den helt utantill tillslut. Ingen som vågar yttra ett enda ord. Jag småskrattade för mig själv en bit bort... hihi

Min bil fick underkänt på besiktningen... buhuhuhu...
Tydligen nån styrled som det var glapp i. Så det måste fixas snarast. Så värre än så var det inte iallafall.
Tur att de inte var jag som besiktigade den, jag hade fattat "nada", utan det lät jag Andreas göra. Inte min avdelning alltså.

Barnen är ute och leker och för min del så är det dags att börja med lunchen. Potatis, stekt kassler och vitsås står på dagens meny.

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar