onsdag 20 januari 2010

Bilder

Clara vill inte bli störd när hon målar så då åkte hörselskydden på.
Casper hjälpte nämligen mig att dammsuga just då.

Casper i sin nya cerisrosa tröja (från GeKås)
Andreas är inte så förtjust i den dock...hihi

Fina ljusstakar från GeKås
Syns lite dåligt, men de är mörklila och pryder nu min hall.
Passar bra tillsammans med en nyköpt lila lampa oxå.

Även en nyköpt lampa som jag ångrar att jag inte köpte 2 till av. Dom hade passat perfekt i vardagsrummet istället...

Självklart fanns det scrapbooksaker och det kunde man ju bara inte låta bli.

2 kommentarer:

  1. Åååh! Ullared! Var det mycket folk? Det är ju lugnare i januari men lördagar är det väl alltid mycket folk på?
    Nu blev jag så sugen på att åka dit och köpa lite lampor och annat. Vad fina Casper är i sin ROSA tröja, det har varit Noels favoritfärg sen han var liten och det är väl inte hela världen. Hälsa Andras det ;-)
    Ha det fint och hoppas att axeln blir bra snart.
    Kram Tanja

    SvaraRadera
  2. Det var otroligt lugnt och skönt att gå där! Det var inte mycket folk alls. Lite lågsäsong nu i januari ju.
    Kom på flera saker som jag ångrar att jag inte köpte. Sånt kommer man ju alltid på när man är hemma igen. Så jag vill dit igen!=)
    Jag tycker rosa är riktigt COOLT på killar=)
    Kram

    SvaraRadera