torsdag 7 januari 2010

Tandsamtal

Nyss hemkommen från ett 15 timmars jobbpass som faktiskt gått fort. Men det går ju fortare när man gör lite saker såsom att åka ner på stan och äta lunch och sådär. Gillar mitt jobb alltså!...hihihi

Men nu när jag kom hem blev jag lite irriterad på barnens dagis. Både Casper och Clara berättade för Andreas att Casper slagit i tanden på dagis. Och när Andreas borstar tänderna på honom ikväll så blöder det lite och tanden verkar sitta lite, lite löst, bara lite. Men det är ju inte sådana saker man ska behöva höra från barnen utan det borde man få höra från en fröken.
Så imorgon blir det ett litet samtal till dagis.

Imorgon blir förhoppningsvis en lugn dag. Barnen och jag är lediga och har faktiskt inget planerat. Möjligtvis att jag tar och städar ut julen. Förutom granen. Den ska vi dansa ut först och det lovade vi barnen att göra i helgen.

Vem ser jag snart??? Jo, min käre Blund, John Blund

Godnatt och Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar