torsdag 25 februari 2010

Alla vet väl det

Idag efter jag hämtat barnen och i kom hem så skulle Casper gå runt bilen och fråga var det var. Han kom till nummerplåten och frågade vad det var.
-Det har alla bilar och alla bilar har olika nummer.
-Varför de?
-För att man ska kunna få veta vems bilen är.
-Men mamma! Alla vet väl att detta är vår bil.
Hihi.

Igår fungerade inte bloggen ordentligt så jag kunde inte lägga upp de bilder jag tänkt. Så det får bli nu istället.

Igår kom mitt födelsedagspaket på posten. Nämligen Glee-boxen och så även de 2 skivorna.

Här ser man ett vitt bord kika fram emellan all snö.

Utanför köksfönstret. Knappt att häcken syns.

Våran stora gran och även grannens som hänger över gatan

Baksidan, skogen och muren

Gungorna är begravda under snön

Baksidan

Nu är jag så trött på snön (har jag varit länge i och för sig) och jag hoppas verkligen att den smälter bort snart. Får dock inskaffa ett par gummistövlar till mig själv då det kommer att bli väldigt blött kan jag tro.

Imorgon är både jag och Andreas lediga. Vi har inga planer ännu, men jag antar att det blir en lugn dag med lite lek och bus. Det blir väl några avsnitt av Glee för min del kanske...hihi

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar