söndag 14 februari 2010

Happy Valentines Day!

Igår var det meningen att vi skulle besöka Andreas syster L och barnens kusiner S, H & A, en liten stund. Så blev inte fallet. Vi blev kvar där mellan 11:30-18:30. Men tiden gick så fort och barnen sa inte ett pip utan lekte under HELA tiden. De stannade bara upp när vi åt middag och när vi fikade. Full rulle hela tiden. Ni kan tro att dom somnade gott i bilen hem sen. Sov t.o.m. i sin säng utan att komma in till oss på hela natten.
Så gårdagen gick snabbt.

På förmiddagen idag tog vi det lugnt och efter middagen släppte jag av barnen och Andreas hos farmor, farfar och faster J. De skulle åka lite snowracer medan jag åkte in till stan för att handla lite. Gjorde bl.a. några fynd till barnen. Det var 75% på lite grejer och det fanns ett spel för 75:-, liten brandstation till Casper och ett legoset till Clara. Det fick bli deras Alla Hjärtans dag presenter.
När jag var färdig efter typ 2 timmar så åkte jag och hämtade dom igen. De var fortfarande ute och lekte. De hade förutom att åka snowracer även åkt skidor. Farfar hade ett par små skidor och dom passade perfekt. Clara åkte jättebra medan Casper inte vågade lika mycket.
När vi kom hem fick de sina presenter och vi spelade det nya spelet Giggle Wiggle. Det tyckte dom var riktigt roligt. Kul när man ibland gör några uppskattade fynd.

Nu är precis den hemmagjorda thaimaten färdig så jag och Andreas ska sätta oss ner och äta och titta på en film.

Glad Alla Hjärtans Dag på allihopa!
Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar